Blog 9 een lange reis naar het noorden.

26 juli 2022 - Wooler, Verenigd Koninkrijk

Goedemorgen lezers,
Deze morgen was ik als eerste uit bed wat niet vaak gebeurt.
Willem sliep nog waarom ik besloot even buiten de camper te gaan zitten.
Even wakker worden en genieten van de ochtend zon.
Even genieten van de stilte. Waarna ik al snel doorhad dat we weer bereik hadden met het internet dus even van ons liet horen tegen over de thuis blijvers.
Dit contact duurt vaak niet lang maar dan is iedereen weer gerust gesteld en op de hoogte.
Na een uurtje buiten te hebben gezeten besloot ik om toch nog even terug naar bed te gaan.
Een half uurtje heb ik toch me ogen nog even dicht kunnen doen.
Waarna we samen wakker werden rond een uur of 9 het is een mooie tijd om  op te staan dachten wij. Ik ben aan het ontbijt begonnen en de koffie.
Vandaag stond er caisser broodjes met ei op het menu.
Tijdens het ontbijt stond er naast ons een auto met een man die een witte dokters jas droeg.
Ik heb toch even een foto gemaakt. Wij denken dat deze man het drinkwater aan het testen was. Nu hoor ik jullie denken waarom heb je het niet gevraagd. Dat weet ik zelf ook niet.
Tijdens ons ontbijt hebben we gekeken naar de paardrijles.
Na het ontbeid hebben we de camper weer vertrek klaar gemaakt.
De envelop vol gestopt met een foto van de camper en het geld van de overnachting.
Na het inleveren van de envelop zijn we verder gereden naar een tesco waardoor we de boodschappen konden doen.
Na de boodschappen hebben we onze weg vervolgd naar het noorden.
Zo nu en dan even een berichtje waar we ongeveer reden.
Door gegeven dat we morgen als alles goed verloopt wel moeten gaan halen.

Waar we de nacht zouden doorbrengen wisten we nog niet. Eerst nog een heel stuk reiden was ons plan.
Hoe ver hangt af van hoe we ons voelen.
Soms denken we nog 10 km o nee wee zijn nog niet moe tot we dachten tot 5 uur.
Waarna we om 5 uur zeggen nee we reiden door naar het volgende tankstation.
Daar aangekomen nee we pakken de volgende service punt.
Waardoor het rond een uur of 6 werd. Eerst hebben we de camper vol getankt.
Waarna we besloten te gaan eten bij de burgerking willem nam een burger en ik koos voor kip nuggets.

We hadden het eten op en besloten terug te keren naarde camper en te kijken hoe het met de katten was. Zoals gewoonlijk gaat het met hun super.
We besloten nog verder te reizen zodat we morgen niet ver meer hoeven.
Rond kwart voor 9 hebben we een plekje gevonden waar we de nacht door zullen brengen.

Voor iedereen weltrusten en tot de volgende blog.