Blog 31 op bezoek bij een water bron.

5 september 2023 - Storuman, Zweden

Goedemorgen Lezers,

Vanmorgen zijn we rond een uur of 6 wakker geworden. Waarna we besloten nog even te blijven liggen. Rond een uur of 7 zijn we uit bed gegaan.

We hebben een afbakbroodje op en een bakkie koffie. Na het ontbeid zijn we even lekker gaan douchen.

Terug bij de camper hebben we de camper in gereedheid gebracht om weer verder te gaan. Voor het uitchecken hebben we eerst het water weer bijgevuld het is vandaag de bedoeling om weer vrij te gaan staan.

Na een uurtje onderweg kwamen we bij een grind pad. Dit pad zal ons leiden naar een mooie water bron. De Navigatie gaf een nog 6,8 kilometer.

Volgens internet is de tocht het echt waard waardoor we besloten rustigaan door te reiden.

Hoe verder we kwamen hoe meer gaten er in de weg zaten. We kwamen helemaal niemand tegen. Na zo'n 3 kilometer sloegen we linksaf. De weg werd erg stijl maar ook zeker nog slechter. Achter in de kamper hoorde we van alles in de kastjes rammelen. We reden rustig door tot we de camper konden parkeren.

Ik zorgde voor de knabbel lunch en Willem ging eerst kijken of de water bron echt zo mooi is. Helaas gaat het lopen bij mij nog steeds niet al te goed. Waardoor we om de dag een stukje proberen te lopen Helaas heb ik er na het lopen dan ook erge last van. Ook ben ik nog erg aan het hoesten helaas en erg verkouden.

Na we de wandeling naar de waterbron hebben gemaakt is het de wandeling zeker waard. Hier ligt ook een geocach die we hebben gedaan natuurlijk.

Willem maakte een vuurtje zodat we hier even lekker kunnen genieten.

Na zo'n 2 uur besloten we terug te gaan maar de camper om onze weg te vervolgen. Eerst even tanken voor we naar een mooie plek op een berg zullen reiden. Helaas zal het straks even gaan regenen maar morgen geven ze mooi weer op zodat als we wakker worden we mooi uitzicht over het meer zullen hebben.

We hebben vanavond gekookte aardappels met krote en een worstje op.

Voor nu houden we het even voor gezien  en zeggen we dan ook tot de volgende blog.