Blog 32 wat brengt de dag.

6 september 2023 - Hoverberg, Zweden

Goedemorgen Lezers,

Daar zijn we weer afgelopen nacht hebben we goed geslapen. We zijn de ochtend begonnen met een bakkie koffie. We hebbem besloten om straks als we gaan reiden even langs een apotheek te gaan om toch nog wat neusspray, hoest tabletten en iets tegen de hoofdpijn te halen.

Al snel vonden we een apotheek en we werden hier zeer vriendelijk geholpen. Hier in Zweden zijn er niet 10 verschillende neusspray maar echt waar een hele wand vol. We maakte het grapje o hier worden er wel veel verkouden waarop de verkoopster heel serieus reageerde ja zeker vooral in de winter en het wisselen van de seizoenen.

We hebben maar de meest verkochte gekozen. We hadden in totaal 4 doosjes en waren 160 kronen kwijt omgerekend is dit €13,43.

1 doosje is tegen ontstekingen en pijn hier werd wel heel duidelijk bij vermeld dat je er wel iets voor moet eten en echt max 3 per dag. Daar zullen we ons dan maar strikt aan houden.

Ondertussen zagen we op internet dat er een auto museum zit op onze route van vandaag.

Helaas bij aankomst was deze museum helaas gesloten. We besloten om op de parkeerplaats een afbakbroodje te eten met een bakkie thee.

Daarna zijn we onze weg vervolgd naar een onbemande camping. Bij aankomst moesten we zelf een plekje zoeken. Je kan of via een envelop betalen en anders via het digitale scherm. Het scherm werkte bij ons niet naar behoren dus besloten we via de envelop te betalen.

Na het avond eten besloten we nog even te gaan mini golfen. Met zo'n mooi uitzicht over het water en de camper kan je alleenmaar genieten.

Nadat we de golfclubs hebben terug gehangen zijn we even over de steiger gelopen  naar de kleine vuurtoren. Ik kon het niet laten of er foto's van te maken. Ook de uil is toch een mooi gezicht vinden jullie niet?

Terug bij de camper hebben we de laatste vlog gekeken van de mazzel. De bedoeling is dan ook om hier morgen naar toe te gaan en hier 2 nachten te overnachten.

Voor nu zeggen wij tot de volgende blog.