Blog 10 Happy Anniversary

27 juli 2022 - Dalkeith, Verenigd Koninkrijk

Goedemorgen lezers,

Vandaag is het woensdag zoals gepland hebben we deze dag echt uitgeslapen voor ons doen. Rond een uur of 9 werden we wakker en zijn we na een uurtje ons bed uit gegaan.

Hier op het rustige plekje zijn we met een bakkie koffie lekker rustig wakker geworden.
Tijden de koffie heb ik het ontbeid verzorgd. Vandaag stond er afbak croissants op het menu. Samen met natuurlijk nog een bakkie koffie.

Na het ontbeid besloten we ons te wassen en dan denken jullie waar en hoe.
We hebben geen douche in de camper. Maar hoe de mensen vroeger ook zich zelf wasten hebben wij nu ook gedaan. Met een washandje met water en zeep. Ook heb ik me haren gewassen dit met 1 liter water, shampoo en conditioning.

Na dat de haren zijn gewassen hebben we de camper weer vertrek klaar gemaakt.
Vandaag is dan eindelijk de dag na veel contact en verlangen dat we een deel van de familie weer gaan zien na 5 jaar. Waarna er gelijk vragen in me opspelen zoals:
Zal iedereen nog een beetje het zelfde zijn?
Wie zullen er allemaal zijn?
Hoe zullen ze reageren?
Overeen uurtje zullen we het weten.

Tijdens de route hebben  we  og niet het gevoel dat weinig Scotland zijn. Het is hiermee mooi maar nog niet zoals het hoort in onzeogen. Dit kan ookgewoon de Veluwe  of Frankrijk zijn.

We hoeven nog geen 10 minuten te reiden maar we herkennen nog helemaal niks.
Hebben we de locatie wel goed ingevoerd inde navigatie zeggen we tegen elkaar.
Met nog 4 min te reiden had ik eindelijk weer internet bereik.
Ik besloot een foto te sturen naar Daren in de hoop dat hij zou zeggen o jullie zijn daar.
En ja hoor o jullie zijn boven op de berg. Ik zie jullie zo.

De camper geparkeerd ramen een stukje open en het dakluik open voor Misty en Chucky.
Wij op weg naar de voordeur met een klein beetje twijfel of we bij de juiste voordeur staan bellen we aan.
Er doet een jongen open met verbazing vraag ik of zijn opa of oma thuis is. Waarna die jongen ons raar aan kijken en terug naar binnen gaat.
Niet lang daarna komt me oom om de hoek vande deur met enige verbazing.
Waarna we elkaar begroeten. Even een lang verhaal samen gevat het voelde weer vertrouwd om elkaar weer ter zien. Wel een leuk iets omtevertellen is.
Zaterdag zullen we uit gaan met 2 neven waarvan er 1 nu nog niet weet dat we er zijn.
Tijdens ons bezoek hebben me oom en tante contact met deze neef. Wat zal hij zaterdag opkijken dat we hem vertellen dat wij tijdens dat gesprek op de bank zaten.

Na dat we gegeten hadden kwam er een nicht binnen na een tijdje besloten we om naar de camper terug te keren en verder te reizen.
Het was 15 min reiden vanaf de plek waar we waren een parkeer plaats met weinig tot geen faciliteiten. Voor dat we hier heen reden hebben we wat boodschappen gedaan bij tesco.

Eenmaal geparkeerd te hebben besloten we nog iets te drinken  voor we ons klaar hebben gemaakt om te gaan slapen.

Weltrusten allemaal en tot de volgende blog.