Blog 26 vroege vogel

31 augustus 2023 - Skellefteå, Zweden

Goedemorgen Lezers,

Vanmorgen stonden we zoals alle andere dagen vroeg op. Dit keer zater we al heel vroeg aan het ontbeid 06:10. Wat is het toch lekker rustig zo vroeg. De vogels fluiten en je hoorde het water stromen. Tijdens ons onbeit kwam er ene vogel heel dicht bij. We noemen hem de vroege vogel.

Na het ontbeid hebben we de camper in gereedheid gebracht om te vertrekken.

Na zon 3 uur reiden door het mooie landschapp hebben we weer getankt en kwamen we bij de grootste kaasschaaf ter wereld. Hier hebbem we een aantal foto's gemaakt en een rondje met de drone gevlogen.

Na zo'n half uur zijn we verder gerede  naar onze eindbestemming voor vandaag. De eerste betaalde overnachting een camping in het mooie Skellefteå te zweden. Volgens camper contact zou het 380 zweedse kronen  zijn. Bij het inchecken kwamen we er achter dat de prijs veel goedkoper lag 290 zweedse kronen. (€24,85)

We besloten warm te lunchen het nu toch al zo'n 1 uur is en we nog moeten beginnen aan het eten. We hebben heerlijke tacco's gegeten.

Na het eten hebben we een kleine wandeling over de camping gedaan en besloten we even lekker te gaan douchen.

Rond een uur of 5 hebben we genoten van een bakkie koffie. Voor ons doen een beetje laat maar zeker lekker. Tijdens de koffie besloten we een cake te bakken. Die we in de avond hebben aangesneden bij de koffie.

Voor nu gaan we slapen en zeggen we dan ook tot de volgende blog.