Blog 25 vroeg wakker dus een dag van de kilometers inhalen.

30 augustus 2023 - Härnösand, Zweden

Goedemorgen lezers,

Wij zijn vanmorgen vroeg opgestaan. Om vandaag nog een aantal kilometers in te halen van de verloren dagen bij de garage.

Na een licht ontbijtje zijn we vertrokken. Bij vertrek hadden we al een heel mooi uitzicht. Maar hoe meer we naar het noorden reiden hie blijer we worden van de omgeving en de mensen.

Zo rond een uur of 11 zijn we even gestopt om te tanken bij een shell.

Bij deze shell waaren ze binnen flink aan het verbouwen. Maar werden vriendelijk geholpen.  Na On half uurtje hebben. We onze weg vervolgd.  Na zo'n 2 uur besloten we om een bakkie koffie op te zoeken samen met een lunch. Het werd mc donalds. Goede koffie maar helaas niet echt een lekkere ijskoffie. Het moest naar caramel smaken maar dit was helaas een espresso smaak.

Na de lekkere lunch zijn we door gereden en stond de bestemming waar we deze nacht gepland zouden overnachten in de navigatie ingesteld. Met in onze achterhoofd als we zo iets hebben van het is goed zo voor vandaag dat we de dichts bijzijnde bijzijnde plek zullen  gaan stoppen.

Rond een uur of 4 waren we er wel klaar mee voor deze dag. In tussentijd hadden we nog een keer getankt en had ik een mooi plekje gevonden via camper contact. De plek is aan het water in een stad. En ja je zou het niet zeggen maar de plek is helemaal gratis.

We besloten om eerst is wat te drinken op een  bankje aan het water. Gewoon even genieten van de rust en de omgeving. Wat vinden jullie er van?

Na het avond eten roerbaknoedels a la camper recept. Zijn we een rondje gaan lopen we hebben een klein boodschapje gedaan bij de lidl en zijn even over de brug geweest zodat we konden pinnen en natuurlijk wat leuke foto's maken van de camper aan de anderenkant van de rivier.

Eenmaal terug hebben we de vaat gedaan en de boodschapjes opgeruimd. Tijdens onze bezigheden was er een man op een parkje een kampvuur aan het maken. Hier hebben we dan ook even van genoten.

Voor nu zeggen we dan ook tot de volgende blog.