Blog 23 kan de garage de camper repareren?

27 augustus 2023 - Husum, Duitsland

Goedeavond Lezers,

Deze morgen stond de wekker vroeg zodat we op tijd gegeten hebben voor de garage open ging.

Zo gezegd zo gedaan. Half 8 stonden we klaar. Helaas nog niemand te zien maar dat is niet gek. De garage gaat ten slotte pas om 8 uur open volgens het geen we gisteren hadden  gezien.

Rond 8 uur nog steeds niemand te bekennen. We besloten op de deuren te gaan kijken en wat denken jullie de garage is dicht op zondag. Wel stond er een telefoonnummer op de deur en service bus voor de garage.

Eenmaal dut nummer gebeld te hebben werd ons ook verteld dat ze morgen ochtend weer open zullen gaan.

Doordat we helaas niet anders kunnen dan wachten besloten we het beste er van te maken. Hebben 2 rondjes gelopen hier in de omgeving. Daarbij ook een aantal foto's.

Verder hebben we deze dag een spelletje gedaan heb ik veel gerust op bed. Helaas ben ik nog behoorlijk verkouden en aan het hoesten.

Na het avond eten hebben we nog even van de vogels genoten. Een blog waar weinig is gebeurd. Kaar voor nu zeg ik jullie weltrusten. En tot de volgende.