Blog 21 naar huis of toch nog een nachtje of 2?

16 juli 2023 - Bergambacht, Nederland

Beste Lezers,

Het is vandaag vrijdag (dag na Hemelvaart) we hebben geen zin om te gaan speuren naar een plekje. Tijdens het ontbijt hebben wij dan ook besloten we kunnen kijken of het plekje waar we gisteren graag naar toe wouden een plekje hebben en anders gaan we lekker richting huis.
Ik keek op de site en ja hoor update 45 min geleden er zijn weer diverse plekken vrij gekomen. We besloten 1 vlug broodje te eten en de koffie nog even over te slaan.
We zijn op normale snelheid maar niet getreuseld die kant op gereden.
We parkeerde de camper voor de slagboom en ik keek even snel op de app. Update 2 minuten geleden helemaal wij zitten vol. Jammer dat is dan onze camper avontuur voor nu. Tot dat er een wat oudere meneer naar ons toe kwam ik denk tussen de 70 en 80. Meneer zij helaas we zitten vol maar hebben jullie stroom nodig waarop wij gelijk zeiden nee. O uhh jullie zijn niet groot en hebben geen stroom nodig uhhhhhhh je kan even met mij mee lopen naar achten bij de vijver.
Willem liep mee waardoor ik bij de katten en camper kon blijven. Als de camper dan aan de kant moet kan ik dat doen. Willem kwam terug ik vroeg gelijk omdat ik zo ongeduldig ben en hebben ze een plekje.
Waarop hij eerst even wachten met antwoorden om mijn geduld op de proef te zetten. Uit eindelijk na een lange stilte antwoorden hij nou ze hebben een heel mooi plekje voor ons achter bij de vijver en dat vindt jij denk ik ook wel wat. Zullen we het doen of wil je graag terug naar huis. Waarop ik halverwege zijn zin antwoorden nee maakt niet uit ik vindt het plekje goed. Het kwam hier op neer ik wil nog niet naar huis de vakantie is nog lang genoeg!

Voordat we de slagboom door reden hebben we ons sanitair geleegd. Nadat hebben we betaald bij een automaat voor de overnachting waarna we een pasje kregen en daarom door de slagboom kunnen reiden. Er staat een pion vlag voor het scan apparaat waardoor je niet kan scannen vanuit de camper. Willem stapte uit en zij ik scan hem en dan rij ik er door heen. Waarop ik zij hou hem er maar voor ik rij hem wel een aantal meter vooruit. Zo gezegd zo gedaan Willem pakte het stuur weer over en heeft de camper op de plek gereden. Eerlijk ik vindt dit plekje mooier van de andere plekken.

Zo nu eerst koffie en wat hebben  we toch weer een  mazzel he. Na de koffie zijn we even lekker buiten gaan zitten in het zonnetje.

Na 2 uurtjes heb ik een tosti gemaakt. Daarna ben ik nog even gaan haken tot het avond eten en daarna nog een klein stukje. Het werd schemer en ik haakte me verloren ik wilde perse dit deel af hebben. En ja ik heb nu deel 6 van de 10 af.
In de tussentijd heeft Willem een praatje gemaakt met onze buren die hebben ook een busje omgebouwd. Toch leuk om die verhalen van elkaar te horen.
Ook wou tjukkie even naar buiten dus die hebben we nog even buiten aan de riem uitgelaten.

We gaan nu (22:23) naar bed en lekker slapen morgen is er weer een nieuwe dag. We hopen dat jullie van de blog genieten en de volgende ook komen lezen.