Blog 2 bestemming onbekend

26 mei 2022 - Genk, België

Beste lezers,

Deze morgen werden wij wakker om 6 uur. Onze wekkers stonden nog aan voor ons werk. In dit geval vonden wij dat erg fijn omdat we eigelijk gisteren al wouden vertrekken.
De reden dat we dat niet hadden gedaan was dat er een record aan files stonden.
Wel moeten we de camper nog pakken en ontbeiden.
We gingen ontbeiden bij mijn ouders. Dit was een feest de nichtjes hebben bij opa en oma geslapen en opa had eieren gekookt. Dit betekend super feest want opa maakt de lekkerste eieren.
Na 2 bakkies koffie en het ontbeid besloten wij richting huis te gaan om de camper in te pakken. Wat voor ons gelukkig niet veel werk is en we gelukkig al aardig op elkaar afgestemd zijn na bijna 9 jaar samen te zijn.
Ik deed het volgende:
- de duiven eten en drinken geven.
- de vissen een beetje bijvoeren en alles klaarzetten voor me moeder wat ze bij zal voeren.
- de watertank bijgevult in de camper.
- kleding opgezocht wat mee kon.
Willem deed het volgende:
- de was van de wasmachine ophangen op het droogrek binnen
- de koelbox op zijn plek in de camper
- het bed in de camper opmaken
- de kleding in de kastjes stoppen
Na dat we deze taken hadden gedaan was het tijd om tegaan.
Door de weersvoorspellingen hebben wij besloten om naar het zuiden te reiden.
De planning was al snel dat we naar België zouden afreizen.
Wij maken gebruik van campercontact hieronder de gegevens zodat je deze plek zelf ook makkelijk kunt opzoeken.
Kattevennen
Genk, België
Sitecode:8088
Na ongeveer 2 uur reiden kwamen we in een file we keken elkaar aan en zeiden zullen we de snelweg af gaan? De keuzen was snel gemaakt om dit tedoen. We waren opzoek  naar een broodjes zaak om te lunchen. Eenmaal op een tussendoorweg zagen we op de borden een pannenkoeken restaurant. Dat vonden we ook wel een goed idee. Eenmaal aangekomen op de parkeerplaats dachten we het is wel erg rustig. Zal hij dicht zijn ivm hemelvaartsdag? Terwijl we aan het kijken waren was er al snel een serveerster te zien op het teras buiten. We vroegen of ze open waren en dit waren ze ook. Wij zijn binnen gaan zitten. We kregen al snel de kaart en zoals te zien op de foto's is dit een gevalletje van de keuzen is reuzen.
We hadden de keuzen snel gemaakt. Willem had een pannenkoek spek en champions en ik pannenkoek spek, kaas en ui.
Ook de pannenkoeken waren er binnen 10 min. Deze waren groot maar heerlijk. Toen we gingen afrekenen dacht  ik dit kan niet dat is niet duur voor 2 hele grote pannenkoeke incl drinken. We waren ongeveer 30 euro kwijt dit was het dubbel en dwars waart.
Na een foto van de buitenkant en het versite kaartje zijn we verder gereden naar onze plek om te overnachten. Dit wel over provinciale wegen omdat de snelweg nogsteeds helemaal vast stond.
Langs de provinciale wegen is en blijft het uitzicht voor ons toch het mooist.
Eenmaal geparkeerd ging willem betalen voor de plaats atans dat dachten wij. Maar omdat wij niet op de plekken stonden waar je stroom kon gebruiken was de plaats voor ons gratis. Toch fijn een zonnepaneel op je camper. Echt een aanrader zodat je op plekken kan gaan staan waar je niks hebt.
We hebben buiten even lekker in het zonnentje een spelletje zitten spelen.
Rond 6 uur hebben we de kip file en een stokbrood klaar gemaakt.
Dit was meer dan voldoende we hadden zelfs de helft nog over. Na het eten hebben we de vaat gedaan een spelletje en zijn we naar bedgegaan.

20220526_13415620220526_13415120220526_13414320220526_13413720220526_13403620220526_13401720220526_13170220220526_13134220220526_13121120220526_123823IMG-20220526-WA0009IMG-20220526-WA0008IMG-20220526-WA0007IMG-20220526-WA000620220526_12124520220526_121225

1. Dinie:
    28 mei 2022
    Leuk Willem en Joanne
    Fijne vakantie en veel plezier .
  2. 28 mei 2022
    Lekkerhoor Ff weg en genieten