Blog 1 Terug van weggeweest

23 mei 2022 - Bergambacht, Nederland

Beste lezers,
Wij zijn terug van weggeweest.
Na een lange tijd geen blogs meer hebben geschreven waren er toch wat vragen in onze omgeving. Of wij niet weer leuke reisblogs konden maken. Het was zo leuk om te leven wat wij beleefde en te ontdekken wat voor moois er te zien is in deze wereld.
Na aanleiding van de vragen hebben wij besloten om de blog's weer op te pakken.

Nog even een kleine samenvatting van wat wij hebben beleeft net voor en in de corona periode.
Net voor dat de corona begon hebben wij een busje gekocht.
Niet zomaar een busje een ex brandweer busje.
Wij hebben deze omgebouwd tot camper zodat wij de wereld met dit busje kunnen ontdekken.
Na veel klussen is het busje omgekeurd tot camper.
We hebben al veel weekendjes doorgebracht in eigenland.
Hierdoor hebben we al veel mooie plekken gezien.
Misschien maken we hier later nog een blog over met wat foto's.

Leuk om te weten is dat wij niet met zijn 2e reizen maar met zijn 4e.
We horen jullie al denken hebben jullie 2 kinderen nee en wij zijn ook niet zwanger van een tweeling. Onze 2 katten misty en tjukie reizen graag met ons mee.
Als we onze camper thuis open maken zitten ze er binnen 2 minuten in. Waar ze dan vandaan komen dat is soms een raadsel.
Maar mee gaan ze in ieder geval maar al te graag.
We hebben in de camper een kattebak ingebouwd zodat ze hun behoefde ook savonds kunnen doen.
Verder mogen ze alleen buiten aan een tuigje we zijn veelste bang om ze kwijt te raken.

Voor nu hebben is dit onze update. Als jullie nieuwschierig zijn geworden naar verhalen of foto's horen wij dit graag.
Wij zullen zo veel mogelijk beantwoorden.

Voor nu hopen we dat jullie van onze blog's zullen genieten.

Tot snel

IMG-20220502-WA0000IMG-20220527-WA0038IMG-20220527-WA0042IMG-20220527-WA0041IMG-20220527-WA0040IMG-20220527-WA0039IMG-20220527-WA0045

1. Willem en Joanne:
    27 mei 2022
    We zijn erg benieuwd of jullie het leuk vinden om ons te volgen.