Blog 17 maandag rustdag

15 mei 2023 - Scheeßel, Duitsland

Beste lezers,

Het is vandaag een dag dat we een geocash in de buurt willen gaan doen en van de natuur willen genieten. En natuurlijk onze rust willen pakken zodat als we volgende week weer aan het werk mogen er de komende maanden er weer tegen aan kunnen op de volle 100%.

Maar we gaan eerst de dag maar is starten met een ontbeid buiten in de mooie natuur.
Een lekker afbak broodje met kaas en komkommer.
Na het ontbeid ben ik naar het sanitair gebouw gegaan om de wc te bezoeken. Het is toch leuk om in andere landen tezien hoe het daar er aan toe gaat. Daarom ook een aantal foto's hoe het wc gebouw er uit ziet. Later deze dag zat ik ook op de wc en kwam ik een vlinder tegen toen ik op de wc zat en ja ik dacht ook zal ik dit wel of niet zeggen. En zou ik er een foto van maken en het jullie laten zien/ lezen.

Voor het middag eten hebben wij nog even met de drone gevlogen.
Hierdoor kunnen jullie genieten van een aantal overzicht foto's.

Op het menu van het middag eten zond de overgebleven soep alla me zus.
Hier hebben we heerlijk van genoten met het overgebleven geraspte kaas. Nu is de soep helaas op we zullen maar hopen dat ze deze binnenkort nog is zal maken.

In de middag hebben we een kruidcake gemaakt uit onze verbazing ging dit heel goed in de gas oven. Tijdens dat de cake in de oven zat heb ik de aardappels voor de avond geschilt en alvast gekookt. Vanavond is het de bedoeling om gebakken aardappels met wortels te eten.
Als vlees hebben we 2 opties smak of knakworstjes. De supermarkt is hier niet in de buurt en verder hebben we niets bij ons. Wat het vanavond dus gaat worden is nog een verrassing.

Tijdens de aardappels hebben we gelijk een pot koffie gezet op de oude wetse manier. Water koken en op gieten in een filter koffie. Deze koffie zullen we drinken als we terug komen van de geocash.

Opweg naar de geocash dit was niet ver nog geen kilometer.
Op de parkeerplaats aangekomen konden we gaan zoeken.
Het is een micro dus zoeken maar we hebben er ondertussen al een aantal gedaan.
We begonnen eerst bij de standaard verstop plekjes en ja hoor we vonden hem al snel.
We hebben er weer 1 bij.

Terug bij de camper hebben we een bakkie gedaan. Waarna we aan het avond eten zijn verder gegaan. Het zijn gebakken aardappels met smak en wortels geworden.
Na het eten hebben de camper aan kant gemaakt en ben ik in slaap gevallen.