Blog 12 middagje Edinburgh

29 juli 2022 - Edinburgh, Verenigd Koninkrijk

Goedemorgen Lezers,

Het eerste wat we zagen toen we de gordijnen open deden was het mooie uitzicht.

Wat worden wij hier vrolijk van. Wakker worden met dit uitzicht en een bakkie.

Rond een uur of 10 ben ik nog is lekker gaan douchen gewoon omdat het nu nog kan.

En omdat het lekkere warme douches zijn.

Na de heerlijk douche ging ik terug naar de camper waar willem de vaat al had gedaan.

Ook had hij het water al weer bij gevuld en de wc verschoond.

Met zulke kleine dingen die een ander voor je doet zonder te vragen mag je blij zijn.

Het enige wat ik nog hoefde te doen was de kattenbak. Terwijl ik dat aan het doen was heeft Willem de camper verder in gereedheid gebracht om weer te vertrekken.

Voor we het terein afreden was er een pad waar 2 camper elkaar kunnen passeren.

Hier stond al een camper zijn vuilwater te lozen. Waarna we besloten dit ook te doen.

Na dat de vuilwatertank ook leeg was waren we weer helemaal up to date om terug te keren naar familie.

Eenmaal aangekomen bij de familie hebben we de camper geparkeerd op de parkeerplaats vlak bij hun huis. We hadden nog geen contact met de neef waarna we besloten om nog even te gaan liggen. En afwachten hoelaat onze neef ons zal contacten.

Na onze verbazing was dit maar 15 minuten later waarna we met z'n drieën richting de bus lopen.

Eenmaal in de bus besproken we wat we wouden zien en doen.

Me neef wou naar 2 winkels en ik wou graag een riem, kort fietsbroeken en een klein tasje voor wat wij noemen vrouwen dingen.

We begonnen bij een winkel met allemaal verkleed spullen daarna gingen we naar de primarkt. Binnen 10 min was ik geslaagd maar helaas stond er een lange rij voor ons waardoor het even duurde voor we klaar waren.

In de rij zagen we aardig wat verschillende mensen dik,dun en verschillende kledingstijlen.

Dat is nog het probleem maar de mensen die het aan trekken met welk postuur.

Ik voel me heel dun bij de meesten mensen die we tegen komen.

Maar die trekken dan geen bh aan en graag maatje 36 het is dat het niet netjes is om foto's van mensen te maken maar wat is het verbazingwekkend om naar te kijken.

Eenmaal buiten stond me neef op ons te wachten. We lopen verder de straat uit om vervolgens weer verder terug te gaan naar de bus stop.

Voor ons gevoel gaat de bus hier aardig vaak. En hoefde we niet lang te wachten.

We stapte uit de bus bij Morrisons zodat we wat boodschappen konden doen. Voor ons gevoel zit er geen logische volgorde in de winkel.

Maar het geen wat we nodig hadden konden we gelukkig vinden of ze hadden iets vergelijkbaars.

Bij terug keer bij de camper besloot ik aan het avond eten te beginnen.

Waardoor ik begon met het snijden van de courgette, paprika, ui daarna heeft Willem de tomaat gesneden.

Willem was al begonnen met het rullen van het gehakt wat ik af maakte toen hij de tomaat aan het snijden was.

Vervolgen hebben we alle groente in de pan gedaan na dat het allemaal een beetje was gebakken hebben we de roerbak noedels er bij gedaan.

Na zo'n 5 a 10 minuten konden we eten en wat vinden jullie ziet er goed uit toch.

Na het eten hebben we zoals het vaste ritueel de vaat gedaan en een bakkie koffie gedronken met een spelletje.

Rond een uur of 10 zijn we gaan slapen.

Daarom voor de lezers die ons volgen we zouden het leuk vinden dat jullie een berichtje achter laten.

En tot de volgende blog.