Blog 11 bestemming mooi uitzicht

28 juli 2022 - Leven, Verenigd Koninkrijk

Goedemorgen Lezers,

Voor ons ook wel een lawaaierige ochtend. Tijde 's het wakker worden horen we veel lawaai. Dit noemen we omgevings geluiden. Waaronder auto's verkeerslichten mensen en vrachtwagens.

Na ons ontbeid en koffie hadden we besloten om verder te gaan reizen.
Meer richting het noorden van Edinburgh zoals wij het noemen het water over.
Willem had al snel een camping gevonden met alles er op en aan. Dat zou betekenen dat we ook even lekker kunnen gaan douchen.
Onderweg naar de camping werd de natuur steeds mooier vinden wij.
Tijdens het reiden kwamen we de beruchte rode brug. Zoals wij het noemen.
Zoals te zien op de foto's liggen er drie bruggen naast elkaar.

Nadat we de brug over zijn gaan we al snel de snelweg af om de binnendoor wegen te pakken. Tijdens de tussendoor wegen heb je zo nu en dan heel mooi uitzicht over het water tussen Edinburgh en het noorden.
Ik hoop dat het een beetje te zie  is opde foto's in het echt is het namelijk veel mooier.
Na een smal weggetje tussen de bomen komen  we aan bij de camping.
Na dat webij de receptie zijn geweest hebben we helaas onze weg moeten vervolgen. Dit omdat camping vol zat tot de zondag. Iets verder terug halverwege de berg was een mooie plaats. Met mooi uitzicht ophet water en alshef helder was kon je zelfs de overkant zien.
Hier was genoeg plek aangezien  hier geen kinderen welkom zijn.
Na de camper te hebben geparkeerd en te hebben betaald.
Ben ik aan het avond eten begonnen het werden ovenschotel met veel groenten en kip.

Na dat we gegeten hebben besloten we een douche te nemen. Persoonlijk heb ik in het buitenland nog nooit zo'n fijne douche gehad. Goeie straal en heerlijk warm water en dat met alleen een drukknop.
Na het douchen hebben  we nog lekker even iets gedronken tijdens een spelletje.
Hier is het lokaal 23:48 en daarom besluiten we jullie alle een helefijne nachtrust te wensen.
Totdat volgende blog.