Blog 6 Voorbereidingen voor vertrek.

23 juli 2022 - Bergambacht, Nederland

Vanmorgen hebben we uitgeslapen voor ons doen.

Half 9 werden we zonder wekker wakker.

Na het doorspreken van de dag hebben we beide even een douche genomen. Misschien is dit de komende dagen wel even de laatste geweest. Willem heeft de laatste upgraden gedaan aan de camper.

De frontjes van de lades de schuifdeur aangepast en de nieuwe gordijnen.

Ik had deze ochtend samen met moeders de laatste boodschapjes gedaan.

Waaronder de stroopwafels die niet kunnen ontbreken bij een familie bezoek.

De meeste zullen nu al weten waar wenaar toe gaan.

Daarom plaatste ik de blog ook later. Omdat wij het leuk vinden om de familie te verassen met onze komst. Niet iedereen zal verast zijn een neef waar ik de laatstetijd steeds meer contact mee heb weet dat we komen.

Na de boodschappen thuis te hebben opgeruimd zijn me moeder en ik op pad gegaan.

Even een moeder dochter moment. Tijdens dit moment hebben we een massage, lunch en een uitgebreide gezichts behandeling gehad.

Na dat we weer opgeladen waren hebben we de laatste boodschappen gehaald voor het avond eten. Eenmaal terug thuis ben ik willem gaan helpen met opruimen en het inrichten van de camper.

Hier zat aardig wat tijd in maar tussendoor hebben we nog lekker zitten bbq met mijn ouders,broerdje, schoonzus en nichtje.

We reden rond 00:30 weg opweg naar het zuiden.

Na een ridder van zo'n 3,5 uur waren we op een parkeerplaats waar we dan ook de nacht gaan doorbrengen.

Voor nu iedereen weltrusten en tot over een paar uur.