Blog 28 opweg naar de noordkaap zullen we nog rendieren tege komen?

2 september 2023 - Noordkaap, Noorwegen

Goedemorgen Lezers,

Wij hebben heerlijk geslapen en zijn al weer even oppad. Wat is de natuur mooi zeker met alle rendieren. Helaas niet alles op de foto gezet maar wel een aantal. Tijdens het reiden kijk je je ogen uit. Bij de eerste tankstation zijn we even gestopt om een rolletje gorilla tape te kopen.  We hebben een kleine lekkage gehad afgelopen  nacht. Een paar druppels bij de deur.

We hebben onze weg al snel vervolgd.

In de middag hebben we een mooie wandeling gemaakt op de porsanger. De foto's zeggen genoeg schitterend.

Na terugkeer bij de camper hebben we lekker geluncht en zijn we door gereden richting de noordkaap.

De eerste aantal kilometers gingen prima kwamen we veel rendieren tegen zoals te zien op de foto's. En al zijn we er nu al zo veel tegen gekomen het blijft mooi om ze te zien zo in de natuur.

Hoe hoger we komen hoe minder zicht we hebben. Een paar meter voor de camper konden we zien en dan hielt het echt op. Rustigaan reden we toch door. Eenmaal boven hebben we de camper geparkeerd op de wilde gok of het goed was.

We besloten  lekker te gaan eten en daarna te gaan slapen. Zodat we morgen vroeg kunnen kijken  of het weer is opgeknapt.

De nacht op de noordkaap deze nacht hebben  we weinig geslapen de kamper schudde de helenacht heen en weer door de wind en harde regen. Het ging zo hard te keer dat we beide dachten als dit maar goed gaat. We konde  ook niet gaan reiden want je zag echt helemaal niks.

Rond een uur of 6 is de wind iets gaan liggen waarna het weer snel opknapt.

Voor nu zeggen wij tot de volgende blog